logo
برچسب ها:
اول مهر برای یک کنکوری | شروعی دوباره
3

اول مهر برای یک کنکوری | شروعی دوباره

اول مهر برای یک کنکوری ، شروعی دوباره

ما به شروع کردن عادت داریم. کلا از شروع کردن لذت می بریم. گاهی هم شروع کردن بهانه ای است برای به تعویق انداختن کارهایمان! گواه این موضوع شروع کردن خیلی کار ها از شنبه آینده است.

  • از شنبه ورزش می کنم
  • از شنبه جدی درس می خونم
  • از شنبه به زندگی ام نظم می دهم
  • از شنبه با دوچرخه می رم سرکار

و کلی از این جمله های آشنا که حتمن اونا رو شنیدید و احتمالا تا حالا به خودتون گفتید. خیلی از کنکوری ها وقتی ازشون خواسته میشه که تو تابستون درس بخونن، مدرسه برن و … میگن مگه تابستون واسه درس خوندنه؟!  میگن از اول مهر درس می خونم… دقیقا مثل همون شنبه ای که دوست داریم هیچ وقت نرسه. همه می دونیم که باید تو تابستون هم با قدرت درس می خوندید. ولی اگر به هر علتی نخوندید و منتظر اول مهر برای شروعی دوباره و پر قدرت بودید، بجنبید، اول مهر نزدیکه.

اول مهر برای یک کنکوری یک روز خاصه. یک شروع خوب تا مدت ها میتونه به ادامه مسیر کمک بکنه و اول مهر پتانسیل یک شروع خوب رو داره. قدیمیا می گفتن هیچ وقت واسه شروع کردن دیر نیست و ماهی رو هر موقع از آب بگیری تازه ست و … ولی احتمالا قدیمیا کنکور رو تجربه نکردن! نقطه امید اینجاست که برنامه بیشتر آزمون های آزمایشی مثل قلم چی و گزینه دو با وجود اینکه در تابستون هم آزمون دارن، از اول مهر سرفصل ها رو از اول شروع می کنن و این فرصت رو دارید که خودتون رو توی همه موضوعات بسنجید. یادتون باشه نتیجه اولین آزمون آزمایشی بخش بزرگی از اعتماد به نفس شما رو خواهد ساخت. برای ساختن اعتماد به نفس تون تلاش کنید.

تخفیفات نوروزی

 

پس از اول مهر:

  1. ساعت مطالعه تون رو ثابت کنید. نوسانات اون رو کم کنید و با یک روند آروم میزان مطالعه تون رو افزایش بدید.
  2. منظم باشید. در مطالعه، جزوه نویسی و حضور در مدرسه و … (برای اینکه بیشتر درباره نظم بدونید این مقاله رو بخونید)
  3. برای اولین آزمون آزمایشی پیش رو، برنامه ریزی کنید و کار رو شروع کنید. (نحوه برنامه ریزی صحیح برای یک آزمون آزمایشی رو در این مقاله بخونید)

 

حتمن بخونید :

بدون دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.