logo
برچسب ها:
آشنایی با انواع کتاب های نشر الگو
29

آشنایی با انواع کتاب های نشر الگو

 

کتاب های موضوعی نشر الگو

در حالیکه ترس خاصی از خواندن کتاب های نشر الگو در میان دانش آموزان بوده (که کتاب های الگو سخت است، برای انرژی اتمی است و …) کتاب های موضوعی الگو بخصوص کتاب های موضوعی آن در درس ادبیات این طرز فکر ها را از بین برد. حتی کار به جایی رسید که بعضی از موضوعی های ادبیات الگو در چند سال به چاپ های بالای 100 رسیدند. کتاب های موضوعی الگو خلاقانه و پیشتاز بود و بعد ها برای نوشتن کتاب برای سایر ناشرین الگو شد! قرابت معنایی جامع نشر الگو و آرایه های ادبی نشر الگو از مهم ترین کتاب های موضوعی نشر الگو هستند.

 

تخفیفات نوروزی

کتاب های تست و جامع نشر الگو

کتاب های تست الگو معمولا از رقبای خود در این مدل کتاب ها کمی سخت تر هستند. وجود تست های چالشی و مفهومی از مهم ترین ویژگی های این کتاب هاست. در واقع همین موضوع باعث شده که تا حد زیادی دارای مخاطب خاص باشند. کتاب های تست نشر الگو معمولا درسنامه های خلاصه ای دارند که بیشتر مجموعه ای است که نکات کاربردی در حل تست ها و کاربرد آنها را در تعدادی تست نشان می دهد و بیش از آموزش اولیه، بدرد مرور دانسته ها و طبقه بندی آنها می خورد. کتاب های فیزیک یازدهم الگو و فیزیک دوازدهم نشر الگو از پرفروش ترین کتاب های این دسته هستند.

 

کتاب های موج آزمون نشر الگو

کتاب های موج آزمون نشر الگو خلایی بود که انتشارات الگو به خوبی و با کیفیت آن را پر کرد. البته این سری از کتاب های نشر الگو با تغییر نظام آموزشی هنوز برای همه درس ها چاپ نشده اند. موج آزمون ها کلی آزمون دارند، فصل به فصل، موضوع به موضوع، جمع بندی های پایه و نیم سال اول دوازدهم و نیم سال دوم دوازدهم و … . می توان از این کتاب ها برای ایام جمع بندی استفاده کرد و همچنین می توان آن را موازی با مطالعه و تست زنی برای مطالب به عنوان کتاب مکمل استفاده کرد. یکی از مهم ترین مسائل این سری از کتاب ها حجم بالای تست های آن است که باعث شده دانش آموزان بیشتر تمایل پیدا کنند تا آنها را موازی با کتاب دیگری به عنوان کتاب مکمل استفاده کنند، چرا که ممکن است در ایام بعد از عید فرصت برای بررسی تمام تست های آن نباشد. موج آزمون شیمی پایه و موج آزمون شیمی دوازدهم با استقبال خوبی از طرفداران نشر الگو مواجه شده اند. موج آزمون فیزیک پایه و موج آزمون زیست هم در رتبه های بعدی قرار دارند.

 

کتاب های سه بعدی نشر الگو

کتاب های سه بعدی نشر الگو از سه بعد آموزش، امتحان تشریحی و تست تشکیل شده اند. درسنامه های مفصل و خودآموزی دارند که دانش آموز را تا حد زیادی از دبیر بی نیاز می کند و بعد از آن سوالات تشریحی وجود دارند. سوالات تشریحی در سری کتاب های سه بعدی نشر الگو برای کسب مهارت لازم برای امتحانات تشریحی و ضمن آن آمادگی اولیه برای تست زنی قرار گرفته اند. بسیار مهم است که از سوالات تشریحی این کتاب ها قبل از ورود به تست ها عجولانه عبور نکنید. تست های این کتاب ها هم معمولا روند ساده به سختی را طی می کنند و در پایان، تست های بالاتر از سطح کتاب هم که نیاز به ایده و خلاقیت داشته باشند در آنها دیده می شود. کتاب های سه بعدی ریاضی دهم، سه بعدی ریاضی یازدهم تجربی، فیزیک دهم سه بعدی و فیزیک یازدهم سه بعدی جز کتاب های پرفروش این سری هستند.

 

کتاب های جمع بندی نشر الگو

​ برای ایام جمع بندی بخصوص روزهای بعد از عید مناسب هستند. این کتاب ها دارای درسنامه های خلاصه و مفید هستند که به صورت چکیده مهم ترین مطالب را مرور و طبقه بندی می کنند. بعد از آن تست های آزمون محور برای ارزشیابی در نظر گرفته شده اند. کتاب های زیپ دین و زندگی و جمع بندی شیمی دهم از کتاب های پرفروش این دسته هستند.

 

کتاب های مدرسه غول های نشر الگو

مجموعه کتاب های آموزشی در مقطع ابتدایی از انتشارات الگو با عنوان مدرسه غول ها چاپ می شوند. این کتاب ها در تعداد محدودی از عناوین برای درس ریاضی و فارسی به چاپ رسیده اند. در این کتاب های درسنامه آموزشی و بعد از تمارین تشریحی متنوع و زیبا جای گرفته اند.

 

کتاب های نسل جدید نشر الگو

کتاب های نسل جدید نشر الگو فقط شامل جدیدترین نسخه از کتاب های زیست این انتشارات است که بسیار محبوب هستند. این کتاب ها شامل درسنامه کامل، نکات تستی، آزمون های جمع بندی و تالیفی، آزمون از تست های قلم چی و تست های کنکور است. 

 

کتاب های تیزهوشان (کرک و دیل)نشر الگو

کتاب های تیزهوشان (کرک و دیل) الگو شامل کتاب های ریاضی، علوم و فارسی پایه های پنجم تا نهم می شود و شامل درسنامه، تمارین تشریحی و تست های چهارگزینه ای است. این کتاب ها برای دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان ششم و نهم را دارند مناسب است.

 

کتاب های المپیاد نشر الگو

کتاب های المپیاد نشر الگو عناوین محدودی دارند و بخصوص کتاب آنالیز ترکیبی نشر الگو از محبوبیت خاصی در میان داوطلبان آزمون های المپیاد برخوردار است.

 

مقالات مرتبط به این موضوع :

57 دیدگاه
  • Amir پاسخ دهيد 11 / 11 / 1397

    سلام خسته نباشید . به نظر شما سخت ترین سوالات تشریحی و تستی برای دروس تخصصی دوره دوم متوسطه رشته ریاضی برای چه انتشاراتی و چه سری ای هست ؟ . من هدفم فقط حل کردن سخت ترین سوالات تشریحی و تستی هست .

    • مشاور آموزشی (مدير) در پاسخ به Amir پاسخ دهيد 11 / 11 / 1397

      سلام. سوالات تشريحي نسبتا سخت رو در كتاب هاي سه بعدي الگو پيدا مي كنيد. سوال هاي سخت تر تستي هم در همين انتشارات و سري اي كيو گاج و نردبام خيلي سبز پيدا ميشن.

  • فاطمه پاسخ دهيد 30 / 08 / 1397

    سلام
    خسته نباشین
    سطح سه بعدیش بالاتره یا تستش؟

    • مشاور آموزشی (مدير) در پاسخ به فاطمه پاسخ دهيد 30 / 08 / 1397

      سلام. خيلي تفاوت ندارن ولي چون سه بعدي درسنامه هاي طولاني و مفصلي دارن معمولا تست هاش ساده تر به نظر ميرسن.

  • Zahra پاسخ دهيد 2 / 08 / 1397

    سلام کتاب هندسه دوازدهم نشر الگو (تستش) چاپ میشه یا نه ؟ اگر چاپ میشه چه زمانی می تونیم تهیه کنیم؟؟

    • مشاور آموزشی (مدير) در پاسخ به Zahra پاسخ دهيد 2 / 08 / 1397

      سلام. فعلا سه بعدی ش چاپ شده. از چاپ شده تستش خبری نداریم. اگر با کتاب های انتشارات الگو ارتباط برقرار می کنید سه بعدی ش هم کارتون رو راه میندازه.

  • فرخ پاسخ دهيد 28 / 07 / 1397

    سلام کدوم انتشارات غول چراغ جادو داره

    • مشاور آموزشی (مدير) در پاسخ به فرخ پاسخ دهيد 30 / 07 / 1397

      سلام. نشنيديم تاحالا غول چراغ جادو متاسفانه…

  • علی پاسخ دهيد 18 / 07 / 1397

    من بین کتاب زیست ۳ بعدی یازدهم نشر الگو با انتشارات کاگو موندم لطفن راهنمایی کنید کدوم بهتر است ممنون میشم جواب بدین

    • مشاور آموزشی (مدير) در پاسخ به علی پاسخ دهيد 18 / 07 / 1397

      سلام. با تمام احترامی که به شما داریم، کتابی توصیه نمی کنیم ولی بزودی تحلیل این کتابها اضافه خواهد شد…