logo
برچسب ها:
آموزش ثبت نام در کنکور سراسری 1401
0

آموزش تصویری ثبت نام در کنکور سراسری 1401

ثبت نام آزمون سراسری 1401 آغاز شده و ثبت نام درست و بدون ایراد همواره یکی از دغدغه های داوطلبان کنکور بوده است. ضمن اینکه می بایست دقت کافی را در ثبت نام به خرج دهید، لازم است بدانید که امکان ویرایش اطلاعات و حتی امکان ثبت نام مجدد برای جاماندگان (معمولا در اسفندماه) در نظر گرفته می شود. بنابراین نگران نباشید و با آرامش مراحل ثبت نام را طی کنید.

 

مراحل ثبت نام کنکور سراسری سال 1401

1- وارد سایت سازمان سنجش شوید.

https://media.chibekhoonam.net/2024/04/products-Desktop.webp

2- در بخش اخبار و اطلاعیه های مربوط به کنکور سراسری، وارد بخش ثبت نام شوید.

3- قبل از آغاز فرآیند ثبت نام لازم است یک سریال ثبت نام بخرید. در واقع در این مرحله هزینه شرکت در کنکور را می پردازید. بعد از اتمام این مرحله و پرداخت آنلاین و بازگشت از درگاه بانکی، یک سریال 12 رقمی به شما داده خواهد شد که لازم است آن را ذخیره نمایید.

4- در ادامه مراحل ثبت نام، قوانین و مقررات را تایید کنید و پذیرید.

5- در مرحله بعد، نظام آموزشی که در آن تحصیل کرده اید را انتخاب کنید و شماره سریال 12 رقمی ثبت نام را وارد کنید.

6- در مرحله بعدی کد دانش آموزی و کد سوابق تحصیلی را وارد کنید. کد دانش آموزی را می توانید از کارنامه خود دریافت کنید. همچنین برای دریافت کد سوابق تحصیلی می توانید به سایت آموزش و پرورش مراجعه کنید.

7- در مرحله بعدی عکس پرسنلی خود را آپلود (Upload) کنید.

8- در این مرحله اطلاعات تکمیلی برای ثبت نام را وارد کنید.

9- پس از تایید اطلاعات وارد شده، ثبت نام شما تکمیل می شود و یک شماره پرونده و شماره پیگیری 16 رقمی به شما اختصاص پیدا می کند. بهتر است خلاصه ثبت نام خود را پرینت نمایید یا شماره پرونده و پیگیری خود را تا پایان نتایج انتخاب رشته یادداشت کنید و نگه دارید.

بدون دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.