logo
برچسب ها:
بنر برای حسابان و ریاضی پایه چی بخونم
6

برای حسابان و ریاضی پایه کنکور چی بخونم؟

قبل از اینکه بخواهیم کتاب کمک آموزشی تهیه کنیم، باید بدانیم هدف مان از خرید آن چیست. آموزش، افزایش مهارت های تست زنی، جمع بندی، آمادگی برای آزمون های تشریحی و … می تواند از اهداف ما برای کتاب خریدن باشد. در این مقاله می خواهیم با توجه به تنوع اهدافمان از خرید کتاب، بهترین کتاب های بازار را بررسی و در انتخاب کتاب شما را یاری کنیم. بنابراین با توجه به مقصودی که از خرید کتاب دارید، بخش مورد نظرتان را مطالعه کنید.

بهترین کتاب های جامع حسابان و ریاضیات پایه کنکور

درس حسابان و ریاضیات پایه مرتبط با اون قطعا برای دانش آموزان رشته ریاضی مهم ترین درس محسوب میشود، چرا که درس ریاضی بزرگ ترین ضریب را در بین دروس در کنکور دارد و ضمنا درس حسابان در این بین معمولا دارای بیشترین سوالات است. اگر دنبال کتابی هستید که با آن تمام مطالب ریاضی دهم، حسابان یازدهم و حسابان دوازدهم رو یکجا داشته باشید و مطالب ترکیبی را هم از دست ندهید با ما همراه باشید تا تعدادی از مهم ترین کتاب های جامع بازار را بررسی کنیم.

 

https://media.chibekhoonam.net/2024/04/products-Desktop.webp

حسابان و ریاضیات پایه خیلی سبز

  • قیمت: 168000/152000
  • تعداد صفحه: 469/416
  • مولف: علی شهرابی، مهرداد کیوان، میثم حمزه لویی
  • تعداد تست:2676

کتاب حسابان جامع خیلی سبز یک مجموعه دو جلدی است که در جلد اول درسنامه و تست ها و در جلد دوم پاسخنامه تشریحی تست ها قرار گرفته اند. تمام مباحث ریاضی دهم، حسابان یازدهم و دوازدهم در آن پوشش داده شده است. البته بجز فصل های 6 و 7 ریاضی دهم که مربوط به شمارش و آمار و احتمال هستند. درسنامه ها جنبه طبقه بندی ذهن خواننده و مرور مطالب و همچنین بررسی نکات پرتکرار تستی را دارند و عموما مثال های آنها تشریحی نیستند. اما تست ها که بخش اصلی این مجموعه محسوب می شوند دارای چند ویژگی مهم هستند. اول اینکه ترتیب آموزشی و ساده به سخت دارند و خواننده را با خود همراه می کنند. دوم پوشش تست های کنکور و آزمون های قلم چی است. سومین ویژگی مشخص کردن تیپ تست های مهم است که برای خواننده هایی که زمان کمتری دارند یا در بازه های مرور هستند می تواند راهگشا باشد. همچنین حضور تست های سری Z در پایان هر بخش برای دانش آموزان قوی تر ویژگی دیگر این کتاب ها هستند.

? دانلود نمونه این کتاب

 

ریاضیات پایه و حسابان جامع مهروماه

  • قیمت: 198000
  • تعداد صفحه: 658
  • مولف: شروین سیاح نیا، عباس اشرفی، علیرضا نداف زاده، وهاب تقی زاده
  • تعداد تست: 2030

اولین چیزی که در کتاب ریاضیات پایه و حسابان جامع مهروماه جلوه می کند تک جلدی بودن آن است. بنابراین مشخص است که با کتابی جمع و جور و مینیمالیستی روبرو هستیم تا خواننده از حجم زیاد آن نهراسد. با وجو حجم کم کتاب نسبت به رقبا حضور مثال های تشریحی در درسنامه قبل از ورود به تست ها حائز اهمیت است. هرچند که تعداد تست های درسنامه خیلی زیاد و متنوع نیستند. در درسنامه در بخش هایی تحت عنوان یک گام فراتر در مورد مطالب سطح بالاتر و خارج از چارچوب صحبت شده است. منبع تست های کتاب که بخش اصلی آن را شامل می شوند، تست های تالیفی، تست های کنکور، تمارین کتاب درسی و آزمون های قلم چی هستند. همچنین در پایان هر فصل تست های سخت تر با عنوان برای 100% چیده شده اند.وجود آزمون پایانی در انتهای هر فصل از نقاط مثبت و مهم کتاب محسوب می شود.

? دانلود نمونه این کتاب

 

بانک تست حسابان میکرو گاج

  • قیمت: 243000
  • تعداد صفحه: 622
  • مولف: سجاد عظمتی، علی منصف شکری
  • تعداد تست: 3348

کتاب بانک تست حسابان میکرو گاج با شعار آیفون کتاب های کمک آموزشی منتشر شده و ادعای کتابی متفاوت را دارد. البته بیشتر این تفاوت، تمایزهای ظاهری آن نسبت به کتاب های دیگر است که سعی شده از رنگ های متنوع و تم های زیبا و امروزی که مورد علاقه دانش آموزان در آن استفاده شود. تست های سطح بندی و استفاده مفید از رنگ ها در نوشتن پاسخنامه از مهم ترین ویژگی های این کتاب است که تعداد قابل توجهی هم تست دارد. در پاسخنامه برای بسیاری از تست ها نکات و مطالبی جهت یادآوری نیز آورده شده است. اما در مورد سطح تست ها شاید آن را مشابه اکثر کتاب های میکرو, عامه پسند دانست که می تواند قشر زیادی از دانش آموزان را از تست حسابان و ریاضی پایه بی نیاز کند.

? دانلود نمونه این کتاب

 

حسابان و ریاضی پایه جامع منتشران

  • قیمت: 165000
  • تعداد صفحه: 478
  • مولف: پدرام نیکوکار، کامیار علیون، محسن فراهانی، محمد مصطفی ابراهیمی
  • تعداد تست: 1674

کتاب حسابان و ریاضی پایه جامع منتشران هم کتابی تک جلدی و با حجم کم است. درسنامه های این کتاب در لابه لای پاسخنامه تشریحی تست ها قرار گرفته اند و طبیعی است که نباید از آن انتظار حجم بالایی را داشت. با وجود قرار گیری درسنامه در پاسخ نامه تشریحی، مثال ها و تست هایی در میان آنها آمده است که آموزشی و ساده انتخاب شده اند. با توجه به تعداد تست های این کتاب و سطح عمومی متوسط تست ها می تواند برای دانش آموزان ضعیف و متوسط قدم اول مناسبی باشد تا اعتماد به نفس آنها را بالا ببرد. با وجود تعداد کم تست ها تیپ های مهم پوشش داده شده اند هر چند از یک تیپ تست تکراری وجود ندارد. تست های کنکور و آزمون های قلم چی هم در میان تست ها دیده می شوند.

? دانلود نمونه این کتاب

 

جامع ریاضی + موج آزمون نشر الگو

  • قیمت: 192000 / 54000
  • تعداد صفحه: 620 / 274
  • مولف: ارشک حمیدی، کاظم اجلالی
  • تعداد تست: 2847

درسنامه های کتاب موج آزمون ریاضی الگو به ساختار کتاب های سری تست نشر الگو بسیار نزدیک است. معمولا چند مثال خواندنی بعد از ارائه مطلب یا نکته آمده و بعد از تست های مرتبط قرار گرفته اند. یکی از موارد منحصر بفرد کتاب وجود بخش بندی جدیدی با نام گام است که هر درسنامه را به چندین گام تقسیم می کند. این شماره گام ها بعدا در تست ها نیز به کار رفته اند و خواننده در صورتی که نتواند تستی را حل کند می تواند براحتی بفهمد که در کدام بخش از درسنامه مشکل داشته است. تست های کتاب دارای دو بخش هستند. تست های دست گرمی که تعدادشان در هر بخش کمتر از 10 تاست و همان طور که از اسم شان پیداست ساده و برای جا افتادن موضوع در ذهن خواننده آمده اند. بعد از تست های ساختار آزمونی دارند. آزمون ها 10 تایی هستند (بجز آزمون های جامع که 20 تایی هستند) و در آزمون های هر بخش با پیشروی سطح آزمون ها سخت تر می شوند. در پایان هر فصل از میان تست های برگزیده کنکور سراسری نیز یک آزمون قرار گرفته است.

? دانلود نمونه این کتاب

 

در پایان خلاصه اطلاعات کتاب های جامع حسابان و ریاضی پایه را می توانید در جدول زیر ببینید:

کتاب تعداد جلد قیمت پشت جلد تعداد صفحه درسنامه تعداد تست پوشش آزمون ها سطح سایر ویژگی ها
جامع خیلی سبز 2 168000/152000 469/416 خلاصه، پوشش تیپ های مهم 2676 قلمچی، کنکور ☆ ★ ☆ روند آموزشی تست ها
جامع مهروماه 1 198000 658 خلاصه، دارای مثال و تست، تنوع تستی کم 2030 قلمچی، کنکور ☆ ★ ★ آزمون های انتهای فصل
بانک تست میکرو گاج 1 243000 622 ندارد 3348 کنکور ☆ ★ ☆ سطح بندی تست ها، تنوع رنگی
جامع منتشران 1 165000 478 در پاسخنامه، خلاصه و فشرده 1674 قلمچی، کنکور ★ ★ ☆ حجم کم کتاب
موج آزمون نشر الگو 2 192000/54000 620/274 خلاصه و گام به گام 2837 کنکور ☆ ☆ ★ تست های دست گرمی

راهنمای سطح: (ضعیف: ★ ☆ ☆)، (متوسط: ☆ ★ ☆) و (قوی: ☆ ☆ ★)

بهترین کتاب های تست و آموزش حسابان دوازدهم

ممکن است شما بخواهید برای پایه های مختلف کتاب های جداگانه ای تهیه کنید که در این صورت برای حسابان دوازدهم انتخاب های متعددی خواهید داشت. در اینجا کتاب های آموزش و تست که به شکل جداگانه و مستقل به بررسی موضوعات حسابان دوازدهم میپردازند را بررسی می کنیم. بنابراین اگر هدف شما از خرید کتاب آمادگی برای کنکور و آموزش نکات تستی است این بخش را از دست ندهید.

حسابان دوازدهم تست نشر الگو

  • قیمت: 153000
  • تعداد صفحه: 452
  • مولف: ارشک حمیدی، کاظم اجلالی

همچون سایر کتاب های سری تست نشر الگو با درسنامه هایی در کتاب حسابان دوازدهم الگو روبرو می شویم که سرراست به سراغ ارائه مطلب می روند و بدلیل رسالتی که برای خود در نظر گرفته اند از مقدمه چینی و ارائه مطالب حاشیه ای می پرهیزند. بعد از ارائه یک مطلب سوال تشریحی دیده نمی شوند و تست های مرتبط با آن قرار گرفته اند. تست های کتاب که عمده حجم آن را اشغال کرده است با حجم زیادی از تست های تالیفی، چالشی، مفهومی و جدید شما را روبرو می کند. بنابراین برای کسانی که روی مطالب تسلط نسبی دارند و میخواهند با ایده های جدید خود را به چالش بکشند این کتاب انتخاب خوبی محسوب می شود.

? دانلود نمونه این کتاب

 

حسابان دوازدهم تست خیلی سبز

  • قیمت: 144000
  • تعداد صفحه: 394
  • مولف: علی شهرابی، مهرداد کیوان، میثم حمزه لویی

کتاب حسابان دوازدهم تست خیلی سبز به لحاظ ساختاری چندان از کتاب قبلی که بررسی کردیم دور نیست. یعنی درسنامه هایی خلاصه و مروری که برای دانش آموزانی که درس را تا حدی یاد گرفته اند مناسب است. در درسنامه جز موارد معدودی مثال تشریحی نمی بینید و عموما مثال ها تستی هستند. تست ها اما تقریبا ساختار میکرو طبقه بندی دارند و در هر بخش از هر فصل تیتر های متعددی تیپ های متنوع و موضوعات را از هم جدا می کند. روند آموزشی و ساده به سخت تست ها هم نکته بسیار مهم و حائز اهمیتی است. تیپ تست های مهم با رنگ متمایزی از سایرین جدا شده اند و می توان از آنها برای ایام جمع بندی استفاده کرد. طبق معمول این مدل کتاب های خیلی سبز، تست های با سطح بالاتر با عنوان سری Z در پایان فصل قرار گرفته اند.

? دانلود نمونه این کتاب

 

حسابان دوازدهم سه بعدی نشر الگو

  • قیمت: 120000
  • تعداد صفحه: 384
  • مولف: ارشک حمیدی، کاظم اجلالی

کتاب حسابان دوازدهم سه بعدی الگو مانند همه کتاب های سه بعدی نشر الگو در واقع سه هدف دارد. آموزش، تمرین تشریحی و آمادگی برای امتحانات نهایی و در پایان آمادگی برای کنکور و آزمون های تستی. بنابراین در این کتاب ها آموزش نقش پررنگ تری دارد. علاوه بر مفصل تر بودن درسنامه نسبت به سری کتاب های تست، بخشی از کتاب به تمارین تشریحی اختصاص دارد. علاوه براین با توجه به افزایش حجم درسنامه، قبل از تست ها عموما مثال های تشریحی قرار گرفته اند تا خواننده با آرامش وارد تست ها شود. البته تمارین تشریحی هر فصل عموما این هدف را دنبال می کنند که خواننده برای ورود به تست ها آماده شوند و ممکن است سخت تر از سطح کتاب درسی باشند.

? دانلود نمونه این کتاب

 

حسابان دوازدهم شگفت انگیز خیلی سبز

  • قیمت: 147000
  • تعداد صفحه: 412
  • مولف: محمد رضا توجه

کتاب حسابان دوازدهم شگفت انگیز خیلی سبز تقریبا ساختاری مشابه با سری سه بعدی نشر الگو را دارد. شاید کسانی که با ساختار و لحن عامیانه کتاب های خیلی سبز راحت تر هستند این کتاب برای آنها انتخاب مناسبی باشد. بنابراین در این کتاب هم با درسنامه های حجیم و البته شیرین روبرو هستیم. پس از آن مثال های تشریحی و در پایان تست های چهارگزینه ای که تعدادشان به زیادی کتاب های تست همین ناشر نیست. تست های کنکور و قلم چی هم در میان تست ها دیده می شوند. پاسخنامه خوب و مفصل تشریحی تمارین و تست ها از نقاط مثبت کتاب است.

? دانلود نمونه این کتاب

 

حسابان دوازدهم سیر تا پیاز گاج

  • قیمت: 179000
  • تعداد صفحه: 538
  • مولف: ابوالقاسم شعبانی

کتاب حسابان دوازدهم سیرتاپیاز گاج از سری کتاب های اقتصادی این ناشر است که سه کتاب را در خود جای داده است. آموزش، تست و امتحان نهایی بخش های مختلف این کتاب هستند. درسنامه های بخش آموزش با وجود حجم کم شان دارای مثال های تشریحی و تستی متنوع هستند. تست های این کتاب نیز علاوه بر تست های تالیفی شامل تست های کنکور دهه 80 و 90 و تست های برگرفته از تمارین کتاب درسی هستند. در میان تست ها آنهایی که مهم ترند و برای زمان کم مناسبند و همچنین تست های سخت تر با علامت گذاری از بقیه متمایز شده اند. بخش سوم کتاب نیز مرتبط با نمونه سوالات امتحانات نهایی است که با توجه به تغییرات روند پذیرش دانشگاه ها و اهمیت نمرات نهایی بخش مهمی از کتاب خواهد بود.

? دانلود نمونه این کتاب

در پایان خلاصه اطلاعات کتاب های جامع حسابان دوازدهم را می توانید در جدول زیر ببینید:

کتاب سال چاپ تعداد صفحه قیمت پشت جلد درسنامه تمرین تشریحی تست ها
حسابان دوازدهم تست الگو 1400 452 153000 مختصر ندارد متنوع و ایده دار
حسابان دوازدهم خیلی سبز 1400 394 144000 مختصر ندارد متنوع و پرشمار
حسابان دوازدهم سه بعدی الگو 1400 384 120000 مفصل دارد کمتر از سری تست
حسابان دوازدهم شگفت انگیز خیلی سبز 1400 412 147000 مفصل دارد کمتر از سری تست
حسابان دوازدهم سیر تا پیاز گاج 1400 538 179000 مختصر و مفید دارد معمولی

بهترین کتاب های جمع بندی حسابان و ریاضیات پایه کنکور

اگر در زمان های نزدیک به کنکور سراسری، یعنی یکی دو ماه پایانی را طی می کنید قطعا ارزش یک منبع جمع بندی مناسب را بخوبی درک می کنید. در این روزها منبعی که بتوان با آن نکات و مطالب اصلی را مرور کرد و مهم تیپ های تستی را بررسی کرد ارزشمند و کاربردی خواهد بود. در این بخش می خواهیم تعدادی از کتاب های مهم مناسب برای ایام جمع بندی را بررسی کنیم.

جمع بندی حسابان و ریاضیات پایه خیلی سبز

  • قیمت: 63000
  • تعداد صفحه: 317
  • مولف: علی شهرابی

درسنامه های کتاب جمع بندی حسابان خیلی سبز خلاصه و مروری است. با وجود خلاصه بودن مثال های تشریحی خواندنی (نه حل کردنی) در آن به چشم میخورد و با توجه به اینکه این کتاب در زمان های نزدیک به کنکور مورد استفاده قرار می گیرد اغلب تست های داخل درسنامه از میان تست های کنکورهای چند سال اخیر انتخاب شده اند تا سبک و سیاق کنکور را به شما بفهمانند و جاده خاکی نروند. اغلب فصل های چیزی کمتر از 30 تست دارند که باز هم برای نزدیک بودن به حال و هوای کنکور از ذکر تست های عجیب و غریب اجتناب شده است.

? دانلود نمونه این کتاب

 

جمع بندی حسابان کنکور مهروماه

  • قیمت: 59000
  • تعداد صفحه: 400
  • مولف: سیروس نصیری

کتاب جمع بندی حسابان و ریاضی پایه مهروماه کتابی مناسب برای ماه های پایانی قبل از کنکور است. درسنامه بسیار خلاصه اند و به حاشیه نرفته اند. مهم ترین نکات و مفاهیم مرور شده اند و بلافاصله تعداد کمی تست برای هر فصل در نظر گرفته شده است. بخش بزرگی از تست های اشاره شده به تست های کنکور چند سال اخیر تعلق دارند. همین موضوع باعث شده کتاب کاملا در مسیر کنکور حرکت کند و برای جمع بندی نهایی مناسب باشد. در پایان هر فصل پاسخنامه تشریحی تست ها نیز قرار گرفته اند.

? دانلود نمونه این کتاب

 

دور دنیا در نیم ساعت حسابان کنکور

  • قیمت: 65000
  • تعداد صفحه: 181
  • مولف: سجاد عظمتی، علی منصف شکری

کتاب دور دنیا در نیم ساعت حسابان از سری کتاب های جدید گاج است که نسبت به نامش که بنظر برای مرور می رسد تعداد بالایی تست را در خود جای داده است. تست های تالیفی و کنکورهای اخیر در میان تست ها هستند. استفاده از رنگ های متنوع در تست ها و بخصوص پاسخنامه، نکات و یادآوری هایی در پاسخنامه از مهم ترین ویژگی های کتاب هستند.

? دانلود نمونه این کتاب

 

در پایان خلاصه اطلاعات کتاب های جمع بندی حسابان دوازدهم را می توانید در جدول زیر ببینید:

کتاب سال چاپ تعداد صفحه قیمت آزمون انتهای فصل
جمع بندی خیلی سبز 1400 317 63000 2 آزمون جامع در انتهای کتاب
جمع بندی مهروماه 1400 400 59000 کنکور 1400
دور دنیا در نیم ساعت گاج 1399 181 65000 آزمون های شبیه ساز

 

بهترین کتاب های مناسب برای امتحانات نهایی و کار حسابان دوازدهم

معمولا یکی از نگرانی های دانش آموزان این است که با توجه به اینکه عمده تمرکز و توجه خود را برای کنکور و نکات تستی گذاشته اند نتوانند در امتحان تشریحی نهایی نمره خوبی کسب کنند. به همین منظور بررسی سوالات امتحانات نهایی سال های گذشته، روش نوشتن جواب تشریحی کامل و توجه به سبک و سیاق سوالات تشریحی از مسائلی است که باعث شده کتاب های برای پوشش این دغدغه تولید شوند. در این میان تعدادی از مهم ترین کتاب ها را بررسی می کنیم.

 

حسابان دوازدهم ماجراهای من و درسام خیلی سبز

  • قیمت: 85000
  • تعداد صفحه: 196
  • مولف: محمد حسین صابری

کتاب حسابان دوازدهم ماجرا خیلی سبز درسنامه های روان و پرمثالی دارد که ابدا چه در محتوا و چه در تمارین از سطح کتاب درسی بالاتر نرفته است چرا که میداند خواننده آن هدفی جز موفقیت در امتحان نهایی ندارد. کتاب ساختاری مشابه فصل بندی و درس های کتاب درسی دارد و در پایان هر درس سوالات نمونه امتحانات نهایی قرار گرفته اند. در پایان نیز پاسخ تشریحی سوالات نهایی آمده اند که توضیحات کافی و مبسوطی دارند.

? دانلود نمونه این کتاب

 

پرسمان حسابان دوازدهم گاج

  • قیمت: 49000
  • تعداد صفحه: 184
  • مولف: ندا فرهختی

به لحاظ ساختاری شباهت های زیادی بین کتاب پرسمان حسابان دوازدهم گاج و ماجرای خیلی سبز وجود دارد. یعنی درسنامه روان و هم سطح با کتاب و پس از آن سوالات نهایی و پاسخ آنها. البته در پرسمان گاج سوالات امتحانات نهایی سال های گذشته در استان های مختلف پوشش داده شده اند.

? دانلود نمونه این کتاب

 

در پایان خلاصه اطلاعات کتاب های امتحان نهایی حسابان دوازدهم را می توانید در جدول زیر ببینید:

کتاب سال چاپ تعداد صفحه قیمت درسنامه سوالات تشریحی
حسابان دوازدهم ماجرا خیلی سبز 1400 196 85000 دارد تالیفی و به تعداد کافی
پرسمان حسابان دوازدهم گاج 1399 184 49000 دارد امتحانات نهایی استانی

 

بهترین منابع دوم برای زدن تست بیشتر یا آزمون برای حسابان و ریاضیات پایه کنکور

برای دانش آموزان قوی تر قطعا پیش می آید که در موضوعی تمامی تست های کتاب خود را حل کنند و نیازمند منبعی باشند که مشکل کمبود تست آنها را برطرف کند. همچنین ممکن است قبل از آزمون های آزمایشی مهم نیاز به آزمون هایی استاندارد داشته باشید که بخواهید میزان تسلط خود را بسنجید. در این صورت قطعا کتاب هایی که با همین هدف تولید شده اند چاره ی کار شما خواهند بود. در این میان تعدادی از کتاب هایی که مناسب دانش آموزان قوی تر هستند تا به عنوان منبع دوم یا مکمل مورد استفاده قرار بگیرند را بررسی می کنیم.

حسابان و ریاضیات پایه نردبام خیلی سبز

  • قیمت: 189000
  • تعداد صفحه: 660
  • مولف: حسین شفیع زاده، محمد صالح ارشاد، مهرداد کیوان

درسنامه های کتاب حسابان جامع نردبام خیلی سبز عموما به شکل تعدادی نکته هستند که پشت سر هم قرار گرفته اند و نباید از اینچنین کتابی انتظار درسنامه ای مفصل تر را داشت. بعد از ارائه نکات در درسنامه تعدادی تست مرتبط نیز حل شده اند. اما تست ها که بخش اصلی کتاب هستند، از ترتیب قرارگیری مطالب در درسنامه تبعیت می کنند. تست های کنکور و تمارین کتاب درسی هم در میان آنها قرار گرفته اند. نکته مهم این است که سطح تست ها و ایده حل آنها چندان بالا و جدید نیست که خیلی ترسناک باشد و ممکن است حتی دانش آموزان قوی بتوانند از این کتاب به عنوان اولین منبع خود نیز استفاده کنند.

? دانلود نمونه این کتاب

 

حسابان جامع آی کیو گاج

  • قیمت: 268000
  • تعداد صفحه: 696
  • مولف: حبیب شفیعی، مجید رفعتی

کتاب حسابان جامع  آی کیو گاج عموما دارای درسنامه های فشرده و مروری است و هدف آنها آماده سازی دانش آموزان قوی برای مواجهه با تست های سخت تر است. بنابراین درسنامه آنها منبع اول آموزشی محسوب نمی شوند. هرچند که در آنها بعد از ارائه یک موضوع مثال تشریحی و تستی هم آورده شده است. تیترهای متعدد جداکننده در میان تست ها، آنها را به شکل میکرو طبقه بندی درآورده است. روند ساده به سخت هم در میان تست ها رعایت شده است. البته نباید از اسم کتاب ترسید و تست ها آنقدر ها هم سخت نیستند. در پایان هر فصل تست هایی با عنوان IQ+ قرار گرفته اند که سطح بالاتر نسبت به عموم تست ها دارند.

? دانلود نمونه این کتاب

 

فصل آزمون حسابان و ریاضیات پایه خیلی سبز

  • قیمت: 99000
  • تعداد صفحه: 232
  • مولف: حامد ضیافر، حسین شفیع زاده، محمد مصطفی ابراهیمی، مهرداد کیوان

کتاب فصل آزمون حسابان خیلی سبز مثل همه سری کتاب های فصل آزمون درسنامه ندارد و همان طور که از اسمش پیداست تست های آن کاملا آزمون محور چیده شده اند. هر فصل به تعدادی بخش تقسیم شده و دارای یک یا چند آزمون 10 تایی است. در پایان فصل نیز آزمون های جامع فصل قرار گرفته اند که 20 تایی هستند. آزمون های انتهای فصل یکی استاندارد و یکی با عنوان به سوی 100 در سطح بالاتر قرار گرفته است. در انتهای کتاب آزمون های جامع کتاب ریاضی دهم، حسابان یازدهم، جمع بندی ریاضی دهم و حسابان یازدهم، نیم سال اول و دوم حسابان دوازدهم، جامع حسابان دوازدهم و آزمون های شبیه ساز کنکور طراحی و قرار گرفته اند.

? دانلود نمونه این کتاب

 

آزمون پلاس حسابان و ریاضیات پایه مهروماه

  • قیمت: 79000
  • تعداد صفحه: 234
  • مولف: محمد گودرزی، میلاد منصوری

کتاب آزمون پلاس حسابان مهروماه، درسنامه های کوتاه و فشرده ای دارد که فاقد مثال و تست هستند و فقط برای شب امتحان مناسب اند. بعد از آن، تست ها به شکل آزمون محور و با تست هایی استاندارد آمده اند و البته تست های کنکور چند سال اخیر و تمارین کتاب درسی هم در لابه لای آنها هستند. در پاسخنامه تست ها نیز دوباره نکاتی برای یادآوری آمده اند.

? دانلود نمونه این کتاب

 

موج آزمون ریاضی نشر الگو

  • قیمت: 120000
  • تعداد صفحه: 371
  • مولف: ارشک حمیدی، کاظم اجلالی

درسنامه های کتاب موج آزمون ریاضی فوق فشرده اند. هیچ مثال تشریحی و تستی ندارند و فقط شامل تعدادی جمله هستند. لذا حجم آنها عموما برای هر فصل از چند صفحه تجاوز نمی کند. شاید بتوان گفت شبیه به خلاصه نویسی شخصی هر دانش آموز باشند. بخش اصلی کتاب شامل تست هایی آزمون محور است. آزمون های اولیه هر فصل از موضوعات مختلف گردآوری شده اند و در پایان آزمون های جمع بندی فصل قرار گرفته اند. آزمونی نیز با عنوان برگزیده کنکورهای سراسری شامل مهم ترین تست های کنکور سراسری چند سال اخیر است.

? دانلود نمونه این کتاب

 

در پایان خلاصه اطلاعات کتاب های آزمون و سطح بالاتر حسابان دوازدهم را می توانید در جدول زیر ببینید:

کتاب سال چاپ تعداد صفحه قیمت درسنامه تست
نردبام خیلی سبز 1400 660 189000 خلاصه و مروری پرتعداد و متنوع
جامع آی کیو گاج 1400 696 268000 خلاصه و مروری پرتعداد و متنوع
فصل آزمون خیلی سبز 1400 232 99000 فوق فشرده آزمون محور
آزمون پلاس مهروماه 1400 234 79000 فوق فشرده آزمون محور
موج آزمون الگو 1400 371 120000 فوق فشرده آزمون محور
1 دیدگاه
  • فرجام پاسخ دهيد 9 / 06 / 1401

    سلام کتاب ای کیو رو هم لطفا تو این مقاله تفسیر کنید.