logo
برچسب ها:
بنر مقاله برای ریاضی دهم چی بخونم
1

برای ریاضی دهم چی بخونم

ریاضی دهم از پایه ای ترین و مهم ترین دروس متوسطه دوم محسوب می شود که مشترک بین رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی است. پیوستگی مطالب در ریاضی باعث می شود که این درس از اهمیت خاصی برخوردار باشد. مطالبی مثل تابع درجه دوم، قدرمطلق، معادلات و نامعادلات و تعیین علامت و … در سال های آینده و با تمامی مطالب قابل ترکیب شدن هستند. همچنین مطالبی مثل شمارش بدون شمردن نیز مستقلا برای دانش آموزان تجربی از اهمیت زیادی برخوردار است. دانش آموزان رشته ریاضی نیز ادامه این مطلب را در گسسته خواهند آموخت. بنابراین هرچقدر از اهمیت آموزش عمیق ریاضی دهم بگوییم کم گفته ایم. با توجه به هدف و نیازی که داریم باید برای این درس از کتاب ها و منابع آموزشی مناسبی استفاده کنیم که در اینجا این نیازها را طبقه بندی می کنیم.

بهترین کتاب های آموزش و تست ریاضی دهم

اگر میخواهید یک کنکوری حرفه ای باشید باید از سال دهم شروع کنید. برای تسلط روی مباحث ریاضی دهم و افزایش مهارت تست زنی بدون شک باید از منابع مناسبی نکات لازم را آموخت و تست های متعدد و متنوعی را بررسی کرد. در ادامه مهم ترین کتاب های آموزش و تست ریاضی دهم را بررسی می کنیم.

اقیانوس نکته و تست ریاضی دهم مبتکران

کتاب اقیانوس نکته و تست ریاضی دهم مبتکران درسنامه نسبتا جامعی دارد که بعضا به اثبات قضایا و نکات هم در آن پرداخته شده تا از حالت نکته و تستی فاصله بگیرد. در میان تست های آن هم علاوه بر تست های تالیفی، شاهد تست های کنکور سراسری، آزمون های کانگورو، آزمون دانشگاه آزاد و … هستیم. همچنین تست های دشوارتر با کلمه دشوار از بقیه جدا متمایز شده اند. در پاسخنامه تشریحی نکاتی برای یادآوری مطالب آورده شده است ولی نکته ای که در مورد پاسخنامه لازم به ذکر است این است که چندان توضیحات فارسی ندارد و بیشتر به زبان ریاضی نوشته شده است. در پایان هر فصل نیز آزمون جامعی برای آن فصل در نظر گرفته شده است که می تواند بعد از اتمام فصل برای ارزیابی مورد استفاده قرار بگیرد.

https://media.chibekhoonam.net/2024/04/products-Desktop.webp

دانلود نمونه فایل ریاضی دهم اقیانوس مبتکران

 

کتاب تست آنلاین ریاضی دهم منیاز

کتاب تست آنلاین ریاضی دهم منیاز، محصولی مجازی است. این محصول درسنامه ندارد و تست های آن هر هفته آپدیت (بروز رسانی) می شوند و به آنها افزوده می شود. این تست ها به شکل آزمون هایی هستند که فایل پی دی اف آنها در اختیار خواننده قرار میگیرد. پاسخ تشریحی تست ها هم به شکل ویدیو است که کاربر می تواند آنها را در سایت منیاز مشاهده کند. به محض اینکه این محصول در چی بخونم خریداری کنید، این محصول برای شما در سایت منیاز هم باز و قابل دسترس خواهد بود و می توانید از ویدیوهای منیاز لذت ببرید. علاوه بر قیمت پایین محصول بدلیل مجازی بودن، سطح تست ها متوسط و استاندارد هستند و تلاش شده تیپ های متنوع را پوشش دهند. پاسخ ویدیویی هم قطعا برتری هایی نسبت به پاسخ تشریحی دارد که احتمالا فهم آنها را برای دانش آموزان با سطح ضعیف و متوسط راحت تر می کند.

دانلود نمونه فایل ریاضی دهم منیاز

 

ریاضی دهم تست کاهه

کتاب ریاضی دهم تست کاهه درسنامه مختصری دارد که مثال و تست ندارد و فقط جنبه مروری دارد. در واقع بدرد دانش آموزی میخورد که درس را یادگرفته و حالا برای طبقه بندی و آموزش نکات تستی به آن رجوع کند. بعد از آن تست ها آغاز می شوند که با تیترهایی نسبتا کلی از هم جدا شده اند. در میان تست ها، علاوه بر تست های تالیفی با تعداد کمی تست های کنکور سراسری نیز دیده می شوند. کتاب به لحاظ زیبایی و ظاهر بسیار ساده است و ممکن است خواندن آن برای خواننده خسته کننده باشد.

دانلود نمونه فایل ریاضی دهم تست کاهه

 

ریاضی دهم تست خوشخوان

کتاب ریاضی دهم خوشخوان درسنامه ندارد و همین موضوع حجم کتاب را تا زیادی کاهش داده است. در مقابل تعداد قابل قبولی تست در این کتاب می بینیم که تنوع و ایده های جدید آنها جلب توجه می کند. ضمن در نظر گرفتن ترتیب ساده به سخت در تست ها، تست های سخت تر با علامتی از بقیه متمایز شده اند که می تواند برای دانش آموزان قوی جالب باشد. اگر مطالب ریاضی دهم را با کیفیت بالایی یاد گرفته اید و به دنبال منبعی هستید تا با تست های آن سطح سواد خود را چالش بکشید این کتاب انتخاب مناسبی برای شماست.

دانلود نمونه فایل ریاضی دهم تست خوشخوان

 

ریاضی دهم پاورتست مهروماه

درسنامه های کتاب ریاضی دهم پاورتست مهروماه کاملا خلاصه و با هدف مرور نوشته شده اند و بعضا نکات لازم برای حل تست ها را هم پوشش نداده اند. مثال های حل شده تستی با تعداد کمی در میان درسنامه دیده می شود. تست ها اما طبقه بندی شده هستند و شامل تست های تالیفی و کنکور می شوند. حتی تست های قدیمی تر کنکور نیز با نام کنکورهای زیر خاکی عنوان شده اند. در انتهای هر فصل یک آزمون 15 تایی از آن قرار گرفته است که می تواند برای جمع بندی مناسب باشد. بعضا در میان تست ها، مواردی دیده می شود که خارج از چارچوب کتاب درسی هستند و درسنامه هم درباره آنها توضیحی نداده است.

دانلود نمونه فایل ریاضی دهم پاور تست مهروماه

 

ریاضی دهم شگفت انگیز خیلی سبز

درسنامه های کتاب ریاضی دهم شگفت انگیز خیلی سبز، طولانی هستند و از ب بسم الله آغاز و در مواردی تا سطوح بالاتر از کتاب هم بالا می روند. حتی در مواردی مطالبی که به عنوان پیش نیاز از ریاضی نهم لازم بوده است نیز یادآوری شده است. تعداد بالای مثال ها و تست های درسنامه آن را تا حد زیادی آموزش محور و خود آموز می کند. با توجه به حجم بالای درسنامه تعداد تست های و تمارین آن کم است. ضمن اینکه تلاش شده از تیپ های مهم پوشش داده شوند، از هر تیپ تعداد بیشتر برای تمرین وجود ندارد.

دانلود نمونه فایل ریاضی دهم شگفت انگیز خیلی سبز

 

ریاضی دهم تست نشر الگو

درسنامه های کتاب ریاضی دهم تست نشر الگو خلاصه هستند و خواننده ای که چیزی از موضوع بلد نیست نباید از آن انتظار آموزش از صفر را داشته باشد. بنابراین دانش آموزانی که تسلط نسبی به موضوع دارند با خواندن درسنامه نکات تستی را یاد میگیرند و در ذهن شان طبقه بندی می کنند. تست ها ضمن کامل بودن، پوشش تیپ های مهم دارای تست های خلاقانه و بعضا سخت هم هست که برای دانش آموزان با سطح بالا می تواند جذاب و روشی برای به چالش کشیدن خود باشد. پاسخنامه تست ها هم نسبتا کوتاه است و شاید برای دانش آموزان ضعیف خیلی کارساز نباشد.

دانلود نمونه فایل ریاضی دهم تست الگو

 

ریاضی دهم سه بعدی نشر الگو

کتاب ریاضی دهم سه بعدی نشر الگو همچون شگفت انگیز های خیلی سبز حجم بیشتری را به درسنامه اختصاص داده است. در آنها درسنامه از ساده ترین مطالب آغاز و تا سطوح بالا پیشروی می کند. بنابراین با درسنامه هایی خودآموز با مثال و تست های فراوان روبرو هستیم. در میان تست های کتاب نیز، تست های تالیفی و کنکور دیده می شوند و تست های سخت تری هم وجود دارند که در تست های پایانی هر موضوع جمع شده اند. تمارین تشریحی کتاب هم برای گرم کردن دانش آموز هستند و در واقع ذهن او را برای ورود به تست ها آماده می کنند.

دانلود نمونه فایل ریاضی دهم سه بعدی الگو

 

ریاضی دهم تست خیلی سبز

با وجود اینکه از درسنامه های کتاب های تست خیلی سبز نباید انتظار حجم بالا داشت، کتاب ریاضی دهم تست خیلی سبز دارای مثال های تشریحی متنوعی در درسنامه است که خواندن آن را شیرین می کند. خواننده با خواندن این مثال ها برای ورود به تست ها آماده می شود. مخصوصا اگر خواننده تا حدی موضوع را بلد باشد بیشترین استفاده را از درسنامه می کند. بعد از آن طبق معمول با تست هایی روبرو می شویم که از ساده به سخت چیده شده اند. تست های کنکور و تمارین کتاب درسی هم در میان تست ها دیده می شوند. آزمون 15 تایی پایان فصل از دیگر ویژگی های ریاضی دهم خیلی سبز است. پاسخنامه تشریحی نیز با وجود دو ستونه بودن از توضیحات فارسی نکاسته و کامل است.

دانلود نمونه فایل ریاضی دهم تست خیلی سبز

 

ریاضی دهم آبی قلم چی

درسنامه کتاب ریاضی دهم آبی قلم چی بسیار کم حجم است چون تعداد مثال ها و تست های حل شده در درسنامه بسیار کم هستند. بنابراین درسنامه شاید مناسب جمع بندی باشد تا آموزش. تست ها از منابع کنکور و آزمون های قلم چی بهره برده اند. به شکل میکروطبقه بندی چیده شده اند و چیدمان ساده به سخت نیز در میان آنها رعایت شده است. البته تعداد تست های با ایده جدید و نو بسیار کم است. پاسخ نامه تشریحی خوب و کامل از ویژگی های مثبت این کتاب است.

دانلود نمونه فایل ریاضی دهم آبی قلم چی

 

ریاضی دهم میکرو گاج

درسنامه های کتاب ریاضی دهم میکرو گاج خلاصه و کم حجم اند ولی چند ویژگی بارز دارند. یکی از آنها این است که درسنامه های هر فصل به بخش های کم حجم زیادی تقسیم شده اند که خواننده می تواند در مدت زمان کمی آن را مطالعه و بلافاصله تست های آن را حل کند. نکته دیگر مکالمه مولف به عنوان معلم با دانش آموز فرضی است که اشتباهات رایج دانش آموزان را مرتکب می شود و معلم نکاتی را به او گوشزد می کند. تعداد مثال ها و تست های کم درسنامه آن را از حالت خودآموز خارج و به نکته و تستی نزدیک می کند. از تست های کنکور، تست های تالیفی و آزمون های گاج برای جمع آوری تست ها استفاده شده است. تست های سخت تر و خلاقانه نیز با علامت خاصی از بقیه جدا شده اند. در پاسخنامه تست ها به راه های دوم و بعضا تستی اشاره شده و نکاتی برای یادآوری آورده شده است.

 

ریاضی دهم سیر تا پیاز گاج

کتاب های سیر تا پیاز گاج تا حدی مشابه سه بعدی های الگو و شگفت انگیز های خیلی سبز دارای سه هدف هستند که عبارت اند از آموزش، امتحان و تست. البته در کتاب ریاضی دهم سیر تا پیاز گاج درسنامه ها به اندازه دو رقیب دیگر مفصل نیستند و در عوض تعداد تمارین و تست های بیشتری را در خود جا داده اند. وجود بیش از 1000 تست در این کتاب در کنار تمارین تشریحی زیاد و درسنامه، این کتاب را به یکی از اقتصادی ترین کتاب های بازار تبدیل می کند. برای دانش آموزانی که فقط یک کتاب برای ریاضی دهم میخواهند بخرند این کتاب گزینه مناسبی محسوب می شود. در میان تست ها، تست های سطح بالاتر نیز دیده می شوند که از بقیه متمایز شده اند.

دانلود نمونه فایل سیر تا پیاز ریاضی دهم گاج

 

کتاب سال چاپ تعداد صفحه قیمت پشت جلد تعداد تست درسنامه مناسب برای سطوح …
اقیانوس نکته و تست ریاضی دهم مبتکران 1400 479 167000 1459 جامع و کامل ☆ ★ ★
کتاب تست آنلاین ریاضی دهم منیاز 1400 40000 746 ( تا 27/01/1401) ندارد ★ ★ ★
ریاضی دهم تست کاهه 1400 326 130000 1548 خلاصه و مروری ☆ ★ ☆
ریاضی دهم تست خوشخوان 1400 214 64000 1325 ندارد ☆ ★ ★
ریاضی دهم پاورتست مهروماه 1400 312 110000 1372 خلاصه و مروری ☆ ★ ★
ریاضی دهم شگفت انگیز خیلی سبز 1400 400 147000 502 مفصل و حجیم ★ ★ ☆
ریاضی دهم تست نشر الگو 1400 404 125000 1759 خلاصه و مروری ☆ ★ ★
ریاضی دهم سه بعدی نشر الگو 1400 327 105000 601 نسبتا مفصل ☆ ★ ★
ریاضی دهم تست خیلی سبز 1400 402 139000 1484 حجم معقول و پرمثال ★ ★ ☆
ریاضی دهم آبی قلم چی 1400 344 125000 1000 نکته وار و کم حجم ★ ★ ☆
ریاضی دهم میکرو گاج 1400 428 149000 1272 خلاصه و مفید ☆ ★ ☆
ریاضی دهم سیر تا پیاز گاج 1400 468 155000 1206 خلاصه و مفید ★ ★ ☆

راهنمای سطح: (ضعیف: ★ ☆ ☆)، (متوسط: ☆ ★ ☆) و (قوی: ☆ ☆ ★)

بهترین کتاب های جمع بندی ریاضی دهم

کتاب های خلاصه و جمع بندی معمولا دارای دو کاربرد هستند. یکی در حالتی که شما در طول سال تحصیلی فعالیت لازم را در آن درس داشته اید و حالا میخواهید در زمان کمی دانسته های خود را مرور و جمع بندی کنید. همچنین حالت دوم دقیقا مخالف این حالت است. یعنی شما حسابی زمان را از دست داده اید و حالا در نزدیکی امتحان میخواهید در فرصت کمی با خواندن مهم ترین مطالب از یک منبع چکیده نمره حداقلی را کسب کنید. در هر دو حالت کتاب های چکیده و کم حجم به کار می آیند که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

ریاضی دهم لقمه مهروماه

همه حجم کتاب ریاضی دهم لقمه مهروماه به درسنامه اختصاص دارد و در درسنامه های برخلاف آنچه که از یک کتاب جمع بندی انتظار می رود مثال های فراوانی وجود دارد که برای تفهیم مطلب مفیدند. البته خبری از تست نمونه در درسنامه ها نیست. همین روال در طول 7 فصل کتاب ادامه دارد و در پایان کتاب پیوستی مهم و جالبی تحت عنوان فرمول نامه وجود دارد که تمام فرمول های ریاضی دهم در خود به شکل فشرده جای داده است.

دانلود نمونه فایل ریاضی دهم لقمه مهروماه

 

ریاضی دهم جیبی خیلی سبز

کتاب ریاضی دهم جیبی خیلی سبز اما تنه به تنه کتاب های تست جلو رفته و در درسنامه های آن بجای مثال از تست های نمونه استفاده شده است. در پایان هر فصل هم تعداد محدودی (مثلا فصل اول 10 تست) وجود دارد که فقط جنبه آشنایی با تیپ های مرسوم تستی را دارد. در میان این تست ها، تست های کنکور را هم می توانید ببینید.

دانلود نمونه فایل ریاضی دهم جیبی خیلی سبز

 

کتاب سال چاپ تعداد صفحه قیمت پشت جلد قطع
ریاضی دهم لقمه مهروماه 1400 254 32000 جیبی
ریاضی دهم جیبی خیلی سبز 1400 214 25000 جیبی

 

بهترین کتاب های کار و امتحان نهایی ریاضی دهم

اگر سطح بالایی در ریاضی دهم ندارید و نگران امتحان تشریحی ترم اول و دوم هستید، اگر دغدغه تست زدن ندارید و آموزش مفهومی و حل سوالات تشریحی کارتان را راه می اندازد. کتاب های کار و امتحان محور برای شما کاربردی هستند. البته باید در نظر گرفت که کتاب های کار عموما پاسخنامه تشریحی ندارد و مناسب حالتی هستند که زیر نظر یک معلم آنها را حل و رفع اشکال کنید. در ادامه تعدادی از مهم ترین کتاب های این دسته را بررسی می کنیم.

سوال های پر تکرار ریاضی دهم قلم چی

 

 

 

کتاب سوال های پرتکرار ریاضی دهم قلم چی همان طور که از اسمش پیداست آرشیوی از تیپ سوال هایی است که در امتحانات نهایی تکرار شده اند. در این کتاب مرجع سوالات ذکر شده، یعنی اینکه از کدام بخش کتاب درسی اقتباس شده است. در عین حال تعداد دفعات تکرار و اینکه در کدام آزمون ها تکرار شده نیز ذکر شده است. در ادامه پاسخ تشریحی سوالات قرار گرفته است که کامل و با توضیحات لازم است.

دانلود نمونه فایل سوال های پرتکرار ریاضی دهم قلم چی

 

کتاب کار ریاضی دهم قلم چی

کتاب کار ریاضی دهم قلم چی درسنامه های خلاصه و کم حجم دارد که درباکس هایی در لابه لای سوالات تشریحی قرار گرفته اند. این مثال ها به توضیح مفاهیم اساسی پرداخته اند و مثال و … ندارند. بعد از درسنامه ها مثال های تشریحی آغاز می شوند که مدل ها و تیپ های متفاوتی دارند. مثال های ابتدایی سعی در جا انادختن مطلب دارند و بعد از آن مثال های کمی عمیق تر و ترکیبی تر می شوند. انواع و اقسام سوالات صحیح و غلط، جای خالی، پاسخ کوتاه و … در بین سوالات دیده می شوند. نکته اینکه برای سوالات مرجع آنها از کتاب درسی نیز ذکر شده است و شما با حل این مثال ها می توانید آسوده باشید که مثال های مهم کتاب درسی را نیز بررسی کرده اید.

دانلود نمونه فایل کتاب کار ریاضی دهم قلم چی

کتاب کار ریاضی دهم مهروماه

کتاب کار ریاضی دهم مهروماه هم خیلی ساختار متفاوتی از کتاب کار قلم چی ندارد و درسنامه های آن در لابه لای مثال های تشریحی پراکنده شده اند. در ادامه سوالات تشریحی را در انواع و اقسامش می بینیم.

دانلود نمونه فایل کتاب کار ریاضی دهم مهروماه

 

کتاب کار ریاضی دهم خیلی سبز

کتاب کار ریاضی دهم خیلی سبز هم ماننده نمونه های قبلی هستند ولی درسنامه ها دارای حجم بیشتر و یکپارچه ترند.

دانلود نمونه فایل کتاب کار ریاضی دهم خیلی سبز

 

ماجراهای من و درسام ریاضی دهم خیلی سبز

مهم ترین تفاوت کتاب ماجرای من و درسام ریاضی دهم خیلی سبز با کتاب کارهای قبلی، درسنامه مفصل آن و پاسخ نامه تشریحی سوالات است. درسنامه حجم بسیار بیشتری نسبت به کتاب کار دارد و مثال های حل شده زیاد، این حجم را افزایش داده اند. در ادامه سوالات تشریحی دارای پاسخ تشریحی مفصلی هستند که می تواند برای دانش آموزان این کتاب را به یک منبع خودآمور تبدیل کند.

دانلود نمونه فایل ریاضی دهم ماجرا خیلی سبز

 

پرسمان ریاضی دهم گاج

​درسنامه های کتاب پرسمان ریاضی دهم گاج نسبتا کامل و طولانی است و مثال حل شده هم در آن به چشم میخورد. علاوه بر مثال نکات تکمیلی آموزشی هم در درسنامه دیده می شوند. بعد از درسنامه ها که در باکس های کوتاهی قرار گرفته اند، سوالات تشریحی متنوع آغاز می شوند که تیپ های مرسوم را شامل می شوند. بلافاصله بعد از سوالات، پاسخ تشریحی آنها قرار گرفته اند. پاسخ تشریحی هم دو ستونه و کامل است.

دانلود نمونه فایل ریاضی دهم پرسمان گاج

 

ریاضی دهم کتاب کار گاج

جعبه های آموزشی کتاب ریاضی دهم کار گاج به قدری کوتاه و خلاصه هستند که شاید نتوان نام درسنامه را روی آنها گذاشت. این جعبه ها خیلی سریع و نکته وار، مفاهیم اساسی را مرور می کنند. در ادامه سوالات تشریحی را داریم که با تیپ های متنوع ارائه شده اند و در هر قسمت سوالات با تعداد محدودی تست به پایان می رسند.

دانلود نمونه فایل ریاضی دهم کار گاج

 

کتاب سال چاپ تعداد صفحه قیمت پشت جلد
کتاب کار ریاضی دهم قلم چی 1400 112 40000
سوال های پر تکرار ریاضی دهم قلم چی 1400 196 70000
کتاب کار ریاضی دهم مهروماه 1399 175 39000
کتاب کار ریاضی دهم خیلی سبز 1400 196 65000
ماجراهای من و درسام ریاضی دهم خیلی سبز 1400 235 91000
پرسمان ریاضی دهم گاج 1400 180 87000
ریاضی دهم کتاب کار گاج 1399 151 45000

 

بهترین کتاب های پیشرفته ریاضی دهم

اگر یک کتاب تست را برای ریاضی دهم تمام کرده اید و به دنبال سوالات و تست های سخت تر برای ریاضی دهم می گردید، گزینه های مناسبی را به عنوان منبع دوم پیش رو دارید. این کتاب های می توانند به شکل آزمون محور باشند که در زمان های قبل از آزمون های جامع به کار شما بیایند یا اینکه ساختار معمولی مشابه همه کتاب های تست را داشته باشند.

ریاضی دهم نردبام خیلی سبز

شاید از کتاب ریاضی دهم نردبام خیلی سبز انتظار نداشته باشید که درسنامه مفصلی داشته باشد ولی درسنامه از مثال و تست پر شده و می توان کلمه جامع را برای آن بکار برد. بعد از تست های درس آغاز می شوند که تست های کنکور در میان آنها دیده نمی شوند. تست ها اکثرا دارای ایده های جدید هستند و در عین حال در چارچوب کتاب درسی می گنجند. خبری از تست های علامت دار و … در میان تست ها نیست و ترتیب تست ها مطابق با روندی است که درسنامه طی کرده است. با تفاسیری که گفته شد برای دانش آموزان قوی به عنوان منبع اول و برای دانش آموزان متوسطی که قبلا منبع ساده تری را بررسی کرده اند می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

دانلود نمونه فایل ریاضی دهم نردبام خیلی سبز

 

ریاضی دهم آی کیو گاج

درسنامه های خیلی کم حجم معمولا در پاسخنامه قرار می گیرند. در کتاب ریاضی دهم iq گاج هم که هدف منبع دوم تستی را یدک می کشد به همین شکل است. تست ها با وجود اینکه با هدف ارائه تست های سخت چیده شده اند، از تست های ساده آغاز می شوند و کم سطح شان بالا می رود. در میان تست ها، تست های کنکور را هم می بینید. همچنین تست های سخت تر با نماد iq+ از بقیه جدا شده اند. سطح و چیدمان تست ها طوری است که دانش آموزان متوسط هم بتوانند به کتاب مراجعه کنند یا دانش آموزان قوی تر به عنوان اولین منبع از آن استفاده کنند.

دانلود نمونه فایل ریاضی دهم آیکیو گاج

 

آزمون ریاضی دهم فار

​کتاب ریاضی دهم فار آزمون کتابی آزمون محور است که در ابتدا با تست های آن روبرو می شویم. هر فصل در چندین آزمون جزئی بررسی شده اند و در انتهای فصل هم آزمون های جامع فصل قرار گرفته اند. بعد از هر فصل هم آزمون های جامع شامل فصل های قبل هم آمده. مثلا در پایان فصل سوم یک آزمون جامع از فصول یک تا سه طراحی شده است. بعد از هر آزمون یک پاسخبرگ هم تدارک دیده شده که می توانید گزینه هایتان را در آن وارد کنید. اما درسنامه ها در انتهای کتاب و در کنار پاسخنامه آمده. درسنامه ها خلاصه و کم حجم اند. مفاهیم و نکات مرور شده اند و چند تست نمونه هم برای موضوعات مختلف حل شده است. بنابراین جنبه مروری دارند و بدرد آموزش ابتدایی نمی خورند.

دانلود نمونه فایل ریاضی دهم فار آزمون

 

کتاب سال چاپ تعداد صفحه قیمت پشت جلد تعداد تست درسنامه
ریاضی دهم نردبام خیلی سبز 1400 294 128000 668 جامع و کامل
ریاضی دهم آی کیو گاج 1400 349 163000 1078 در پاسخنامه
آزمون ریاضی دهم فار 1399 291 48000 885 خیلی خلاصه
بدون دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.