logo
برچسب ها:
0

آغاز ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی كارشناسی پیوسته و نا پیوسته نیمسال دوم 97-96 دانشگاه آزاد اسلامی

آغاز ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع كارشناسی پیوسته و نا پیوسته نیمسال دوم 97-96 دانشگاه آزاد اسلامی 

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع كارشناسی پیوسته و نا پیوسته نیمسال دوم 97-96 دانشگاه آزاد اسلامی از 8 صبح روز پنجشنبه 96/10/28 آغاز می شود و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 96/11/11 ادامه خواهد داشت. کلیه متقاضیان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی مقاطع كارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org  ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در20 رشته /محل اقدام نمایند. شایان ذكر است داشتن دیپلم كامل نظام قدیم متوسطه و یا مدرك پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و همچنین داشتن مدرك كاردانی (پیوسته و ناپیوسته)برای ثبت نام داوطلبان در دوره پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقطع كارشناسی پیوسته الزامیست. متقاضیان كارشناسی ناپیوسته با دارا بودن مدرك كاردانی(پیوسته و ناپیوسته) وكاردانی دانشگاه جامع علمی كابردی می توانند در هر رشته ای از كارشناسی ناپیوسته بر اساس معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی مقطع کاردانی، ثبت نام نمایند.

 

منبع : روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی

https://media.chibekhoonam.net/2024/04/products-Desktop.webp
4 دیدگاه
  • حمیرا پاسخ دهيد 20 / 11 / 1396

    سلام می خواستم بدونم نتیجه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته کی اعلام میشه.آخه کلاس ها شروع شده، هر روز استرسم داره بیشتر میشه… کسی هم جواب نمی ده

    • مشاور آموزشی (مدير) در پاسخ به حمیرا پاسخ دهيد 20 / 11 / 1396

      سلام. به دانشگاهی که ثبت نام کردید مراجعه کنید. معمولا ثبت نام به منزله قبولی است.

  • دنیا پاسخ دهيد 1 / 11 / 1396

    من ثبت نام کردم جوابش کی میاد و کی باید بریم دانشگاه برای ثبت نام اصلی ؟؟

    • مشاور آموزشی (مدير) در پاسخ به دنیا پاسخ دهيد 1 / 11 / 1396

      با سلام. با توجه به اینکه معمولا ظرفیت دانشگاه آزاد خالی باقی میمونه بخصوص در رشته های بدون کنکور، معمولا ثبت نام به منزله قبولی است. حتما به دانشگاهی که ثبت نام کردید سر بزنید.