logo
برچسب ها:
شرایط قبولی و پذیرش در دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق (ع)
0

شرایط قبولی و پذیرش در دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق (ع)

داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق (ع) را دارند، باید دارای شرایط لازم برای پذیرش باشند. دانشگاه غيرانتفاعی امام صادق بر اساس اهداف متعالی خود و با امتياز وزارت علوم، تحقيقات و فناوری برای سال تحصيلی 1401-1400 در دوره های کارشناسی ارشد پيوسته (ويژه برادران) و کارشناسی (ويژه خواهران) دانشجو می پذیرد.

در ادامه این مقاله مراحل ثبت نام و شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه امام صادق (ع) و توضیحاتی در رابطه با مراحل آزمون شفاهی ارائه داده شده است.

شرایط اولیه لازم برای پذیرش در دانشگاه امام صادق (ع)

داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق (ع) را دارند، علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی کنکور سراسری 1400، باید دارای شرایط اختصاصی زیر نیز باشند:

تخفیفات نوروزی
  • تدين به دين مبين اسلام و مذهب شيعه اثنی عشری
  • التزام به نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و ولایت مطلقه فقيه
  • متولد سال 1379 و بعد از آن، انجام خدمت سربازی يا تحصيل در حوزه علميه و مانند آن تأثيری در شرط سنی ندارد
  • برخورداری از سلامت و توانايی جسمی و روانی
  • گذراندن پایه های تحصيلی يازدهم و دوازدهم و يا داشتن گواهی ديپلم و پيش دانشگاهی و شركت در يكی از گروه های آزمايشی علوم رياضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری

توجه: متقاضيان نظام جديد آموزشی (دبستان، دبيرستان، 3-3-6 ) لازم است بعد از مشخص شدن معدل كتبی سال دوازدهم حداكثر تا پايان خردادماه 1400 با وارد كردن كد ملی و رمز عبور مجددا وارد سامانه ثبت نام دانشگاه شده و معدل كتبی خود را ثبت نمايند.


مقالات مرتبط: تخمین رتبه کنکور سراسری


نحوه ثبت نام در دانشگاه امام صادق (ع)

ثبت نام در دانشگاه غيرانتفاعی امام صادق (ع) دو مرحله دارد كه انجام هر دو مرحله ضروری است:

  1. ثبت نام در آزمون سراسری و انتخاب گزينه علاقه مندی به دانشگاه غير انتفاعی امام صادق (ع)، مندرج در بند 45 فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی
  2. مراجعه به سامانه ثبت نام اينترنتی دانشگاه غير انتفاعی امام صادق (ع) به نشانی gzn1.isu.ac.ir و تکمیل اطلاعات لازم در آن

طول دوره آموزشی در دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق (ع)

متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های دانشگاه امام صادق (ع) را دارند، لازم است به نکات زیر توجه لازم را داشته باشند:

  • طول دوره آموزشی كارشناسی ارشد پيوسته ويژه برادران حدود 7 سال و دوره آموزشی كارشناسی خواهران حدود 4/5 سال و به صورت تمام وقت روزانه است.
  • واحد های كارشناسی ارشد (فوق ليسانس) در دوره کارشناسی ارشد پيوسته برادران به دانشجويانی ارائه خواهد شد كه حداقل معدل لازم را در دروس كارشناسی كسب نموده باشند يا از عهده امتحان جامع داخلی كه از بعضی دروس كارشناسی صورت می گيرد، برآيند.

هزینه تحصیل در دانشگاه امام صادق (ع)

هزينه تحصيل از دانشجويانی كه مطابق ضوابط دانشگاه فارغ التحصيل شوند دريافت نمی شود و صرفا دانشجو به طور رسمی متعهد می شود كه پس از پايان دوره آموزشی به ميزان نيمی از مدت تحصيل خود را با نظر دانشگاه در داخل يا خارج دانشگاه، خدمت نمايد.

حتماً بخونید: شرایط قبولی و پذیرش در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر (ع)

حتماً بخونید: شرایط پذیرش در دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی

بدون دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.