فیلتر محصولات logo
مرتب سازی بر اساس
  • 9 کالا

ویلیام اچ. مک. ریون

زندگینامه ویلیام اچ. مک. ریون

«ویلیام اچ. مک. ریون» اهل آمریکا در ۶ نوامبر ۱۹۵۵ متولد شد. او بازنشسته‌ی نیروی دریایی آمریکا و هم اکنون رئیس دانشگاه تگزاس است. او در دوره‌ی کارشناسی در رشته‌ی روزنامه نگاری تحصیل کرد و برای کارشناسی ارشد به سراغ نیروی دریایی رفت.

 

آثار ویلیام اچ. مک. ریون

در ۱۷ مه 2014 بنا بود که ویلیام اچ. مک. ریون یک سخنرانی برای فارغ اتحصیلان دانشگاه تگزاس انجام دهد که خودش گمان می‌کرد شنیدن سخنان یک ژنرال جنگی برای دانشجویان جذاب نباشد اما در کمال ناباوری دانشجویان استقبال زیادی به عمل آوردند و این شد که ویلیام مک ریون تصمیم گرفت سخنانش را کمی مفصل تر در قالب یک کتاب چاپ کند.

کتاب «تختخوابت را مرتب کن» ماحصل تجربه ی زیسته ی اوست که به رشته تحریر درآمده. این کتاب شامل درس‌هایی ست که شاید در ظاهر کوچک و جزئی باشند، اما اجرای آنها در زندگی با اثر مهم و خوبی رو به روست. تختخوابت را مرتب کن در سال ۲۰۱۷ از پرفروش ترین‌های نیویورک تایمز بوده است.

کتاب شامل ده فصل است با عناوین: کار امروز را به فردا مگذار، تو به‌تنهایی از عهده‌اش برنمی‌آیی، تنها چیزی که مهمه وسعت قلب شماست، زندگی عادلانه نیست به مسیرت ادامه بده، شکست باعث قوی‌تر شدن شما میشه، باید جسارت زیادی داشته باشی، در برابر زورگوها بایستید، در موقعیت درست قرار بگیرید، به دیگران امید بدهید و هرگز تسلیم نشو.

داستان های دریا - اثر ویلیام اچ. مک ریون - انتشارات میلکان
مولف:  ویلیام اچ. مک ریون
مترجم:  شبنم اسماعیلی, ملیکا شایسته
سال چاپ:  1399
تعداد صفحه:  384
9786226573368
دسته محصول:
رختخوابت را مرتب کن - اثر ویلیام اچ. مک ریون - انتشارات چهل کلاغ
رختخوابت را مرتب کن
مولف:  ویلیام اچ. مک ریون
مترجم:  امیرآریا خوشدل
سال چاپ:  1399
تعداد صفحه:  127
9786009836673
دسته محصول:
مرتب سازی بر اساس