logo
برچسب ها:
ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ از امروز ۱۲ بهمن آغاز شد
0

ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ از امروز ۱۲ بهمن آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، این سازمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی‌، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از روز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۱۲ (دوازدهم بهمن ماه ۱۳۹۹) منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

https://media.chibekhoonam.net/2024/04/products-Desktop.webp
  • مهلت ثبت نام از این تاریخ آغاز و در روز شنبه مورخ ۹۹/۱۱/۱۸ (هیجدهم بهمن ماه ۱۳۹۹) پایان می‌پذیرد؛ لذا متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ ثبت‌نام کنند.
  • دفترچه راهنما به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام در آزمون مذکور همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.
  • آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ در تاریخ‌های (دهم تیرماه یکهزار و چهارصد) و (یازدهم تیرماه یکهزار و چهارصد) برگزار خواهد شد.
  • ضمناً پیرو اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۸/۲۲ یاددآوری می‌شود سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ و بعد از آن برای تمامی متقاضیان اعم از نظام قدیم و نظام جدید، صرفاً بر مبنای دروس نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ طراحی و برگزار خواهد شد.
بدون دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.