logo
برچسب ها:
جزئیات دفترچه های کنکور سراسری 1401 اعلام شد
0

جزئیات دفترچه های کنکور سراسری 1401 اعلام شد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، جزئیات دفترچه های کنکور سراسری ۱۴۰۱ را بدین شرح اعلام کرد:

یک دفترچه عمومی با پاسخنامه مجزا با ۱۰۰ سؤال و ۷۵ دقیقه وقت در نظر گرفته شده است، این دفترچه ها شخصی سازی شده و مختص هر داوطلب است.

دفترچه های اختصاصی رشته ریاضی در کنکور ۱۴۰۱ | در آزمون اختصاصی گروه ریاضی دو دفترچه در نظر گرفته شده است. دفترچه شماره ۲ شامل درس های ریاضیات با ۵۰ سؤال و ۸۰ دقیقه زمان و دفترچه شماره ۳ شامل درس فیزیک با ۴۰ سؤال و ۵۰ دقیقه زمان، شیمی با ۳۰ سؤال و ۳۰ دقیقه زمان در سه پاکت و در سه نوبت به داوطلبان داده می شود.

https://media.chibekhoonam.net/2024/04/products-Desktop.webp

دفترچه های اختصاصی رشته تجربی در کنکور ۱۴۰۱ | در این گروه نیز ۲ دفترچه اختصاصی درنظر گرفته شده است، دفترچه شماره ۲ شامل ریاضی و زیست شناسی است. ریاضی ۳۰ سؤال با ۵۰ دقیقه، زیست شناسی ۵۰ سؤال با ۴۰ دقیقه و در مجموع ۸۰ سؤال با ۹۰ دقیقه در نظر گرفته شده است. دفترچه سوم این گروه شامل فیزیک، شیمی و زمین شناسی است. فیزیک ۳۰ سؤال با ۳۷ دقیقه، شیمی ۳۵ سؤال با ۳۷ دقیقه، زمین شناسی ۲۰ سؤال با ۱۶ دقیقه و در مجموع ۸۵ سؤال با ۹۰ دقیقه در نظر گرفته شده است. بهیاران نیز دفترچه اختصاصی دارند که شامل ۳۵ سؤال با ۲۰ دقیقه زمان است.

دفترچه های اختصاصی رشته علوم انسانی در کنکور ۱۴۰۱ | این گروه دو دفترچه اختصاصی دارند، دفترچه شماره ۲ شامل درس ریاضی با ۲۰ سؤال و ۲۵ دقیقه زمان، اقتصاد ۱۵ سؤال با ۱۰ دقیقه، زبان فارسی ۳۰ سؤال با ۳۰ دقیقه زمان، علوم اجتماعی ۲۰ سؤال با ۱۵ دقیقه زمان و در مجموع ۸۵ سؤال با ۸۰ دقیقه زمان در نظر گرفته شده است. دفترچه شماره ۳ این گروه شامل زبان عربی ۲۰ سؤال با ۱۵ دقیقه، تاریخ و جغرافیا ۳۰ سؤال با ۲۵ دقیقه، فلسفه و منطق ۲۰ سؤال با ۲۰ دقیقه، روانشناسی ۲۰ سؤال با ۱۵ دقیقه و در مجموع ۹۰ سؤال با ۸۰ دقیقه در نظر گرفته شده است.

دفترچه های اختصاصی رشته هنر و زبان در کنکور ۱۴۰۱ | برای گروه هنر یک دفترچه اختصاصی با ۱۶۵ سؤال و ۱۶۰ دقیقه زمان و برای گروه زبان یک دفترچه با ۷۰ سؤال و ۱۰۵ دقیقه زمان در نظر گرفته شده است.

بدون دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.