logo
برچسب ها:
زمان و نحوه اعلام علاقه مندی متقاضیان رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری سال 1397
1

زمان و نحوه اعلام علاقه مندی متقاضیان رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری سال 1397

پیرو اطلاعیه مورخ 97/03/27 پرینت كارت شركت در آزمون سراسری سال 1397، بدین وسیله به اطلاع داوطلبان گروه آزمایشی هنر علاقه مند به رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری سال 1397 كه در جلسه آزمون (بعداز ظهر پنجشنبه مورخ 97/04/07) حاضر بودند، می رساند، به منظور شركت در آزمون عملی رشته های ذیربط می بایست مطابق جدول ذیل نسبت به انتخاب حداكثر دو مجموعه از مجموعه رشته های تحصیلی مربوط منحصراً به صورت اینترنتی از تاریخ 97/04/09 تا 97/04/15 از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اقدام نمایند.

با توجه به اینكه پذیرش دانشجو در رشته های تحصیلی مورد نظر در آزمون سراسری سال 1397 بصورت متمركز و با شرایط خاص صورت می پذیرد، داوطلبانی كه اقدام به انتخاب یك مجموعه از مجموعه رشته های تحصیلی ذیربط برای شركت در آزمون عملی اقدام می نمایند، می بایست نسبت به پرداخت مبلغ 400.000 (چهارصد هزار) ریال بابت هزینه آزمون عملی در هر یك از مجموعه های ذیل به صورت اینترنتی به وسیله كارت های بانكی عضو شبكه شتاب، از تاریخ فوق اقدام نمایند. داوطلبان در صورتی كه متقاضی و علاقه مند به شركت در آزمون عملی دو مجموعه از مجموعه رشته های تحصیلی ذیل می باشند، می بایست نسبت به پرداخت مبلغ 800.000 (هشتصد هزار) ریال بصورت اینترنتی اقدام نمایند. بدیهی است عدم اعلام علاقه مندی و عدم پرداخت هزینه آزمون به منزله عدم امكان شركت در آزمون عملی برای آنها خواهد بود.

 

تخفیفات نوروزی

جدول شماره مجموعه و عنوان رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر

رديف

عنوان رشته‌ها

1

نقاشی ـ ارتباط تصويری ـ هنرهای تجسمی ـ طراحي پارچه و طراحی لباس

2

طراحی صنعتی

3

ادبيات نمايشی

4

مجسمه‌سازی

5

موسيقی ايرانی

6

موسيقی جهانی

7

كتابت و نگارگری

8

آهنگسازی

9

بازيگری

10

طراحی صحنه

11

نمايش عروسكی

12

عكاسی

لازم به توضيح است آزمون عملی برای كليه رشته های فوق در 97/05/11 برگزار خواهد شد. اطلاعيه حاوی زمان دقيق برگزاری آزمون عملی، زمان پرينت كارت ورود به جلسه و آدرس محل برگزاری آزمون در روز چهارشنبه مورخ 97/04/20 در پايگاه اطلاع رسانی اين سازمان منتشر خواهد شد.

 

منبع : سازمان سنجش

بدون دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.