logo
برچسب ها:
من کنکوری 99 هستم؛ گپ و گفتی کوتاه با کنکوری های 99
1

من کنکوری 99 هستم؛ گپ و گفتی کوتاه با کنکوری های 99

من کنکوری 99 هستم؛ گپ و گفتی کوتاه با کنکوری های 99

خب، اواسط تیر است، ایام شروع به کار دوازدهمی ها یا کنکوری ها ، تبریک! شما رسما کنکوری شدید، کنکوری 99 !

در این مقاله نمی خواهیم نکات علمی یا آموزشی بگوییم، بلکه می خواهیم باهم کمی گپ بزنیم. کنکوری 99 ، حتمن تابحال به کوه نوردی رفته اید. اگر همان پای کوه به قله یک نگاهی بیندازید، ترسی وجود شما را فرا خواهد گرفت که کی میره این همه راهو ولی اگر به فکر رسیدن به ایستگاه اول (مثلا یک استراحت گاهی که تا آن نیم ساعت راه دارید) باشید و توی راه با رفقا حرف بزنید، نه تنها زمان کوتاه تر می گذرد، بلکه خوش هم میگذرد. بعد از رسیدن به هر هدف کوتاه مدت (ایستگاه) خوشحال خواهید شد و در نهایت ناگهان به خودتان می آیید و می بینید که به قله رسیده اید. می خواهیم با الهام از این مثال، چند نتیجه بگیریم که برای یک کنکوری 99 طی کل این سال تحصیلی، بخصوص شروع کار اهمیت ویژه ای دارد.

 

https://media.chibekhoonam.net/2024/04/products-Desktop.webp

کنکوری 99 :

  1. غصه نخورید. به این فکر نکنید که این یک سال خیلی سخت می گذرد و از این حرفها.
  2. سعی کنید با رفاقت، کمک به دوستانتان در درسها و … از این سال لذت ببرید. کاری کنید به تان خوش بگذرد.
  3. هدف های کوتاه مدت شما باید آزمون های آزمایشی شما باشد. به خودتان بگویید که کنکور 99 من، آزمون آزمایشی آینده من است. تمام تلاش خود را برای هدف کوتاه مدت خود بکنید.
  4. اولین هدف کوتاه مدت خیلی خیلی مهم است. یعنی اولین آزمون آزمایشی. یادتان باشد که نتیجه اولین آزمون بخش بزرگی از اعتماد به نفس شما را خواهد ساخت. پس برای آن از همین امروز برنامه ریزی کنید. همین جا ​تا یادمون نرفته، مقاله ای راجع به برنامه ریزی برای یک آزمون آزمایشی هم داریم که میتونید بخونید
  5. نگران این نباشید که من منابع کنکور 99 را از کجا شروع کنم و به کجا تمامش کنم. برنامه ریزی بلند مدت شما همان برنامه آزمون های آزمایشی (قلم چی، گزینه دو یا …) شماست. شما فقط وظیفه دارید سالم به ایستگاه بعد (آزمون آزمایشی) برسید.
  6. بعد از رسیدن به هر هدف کوتاه مدت یک جایزه به خودتان بدهید. یک بعد از ظهر استراحت، تفریح با دوستان و …
  7. نظم را از الان شروع کنید. در خوردن، خوابیدن، حضور در مدرسه، جزوه نوشتن، تکلیف نوشتن و … اگر می خواهید درباره نظم بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید.

خلاصه اینکه کسی که کوه را جابجا کرده است، حتمن از سنگ ریزه ها شروع کرده است.


 

حتمن بخونید :

بدون دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.