فیلتر محصولات logo
مرتب سازی بر اساس
  • 9 کالا
مرجع روان درمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت - اثر نت کن - انتشارات بینش نو
مرجع روان درمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت
مولف:  نت کن
مترجم:  علیرضا طهماسب, عظیمه ستاری
سال چاپ:  1400
تعداد صفحه:  544
9786006454290
دسته محصول:
دگرگونی زندگی ها - اثر پاتریشیا کاگلین دلاسلوا، دیوید مالان - نشر بینش نو
دگرگونی زندگی ها
مولف:  پاتریشیا کاگلین دلاسلوا, دیوید مالان
مترجم:  علیرضا طهماسب
سال چاپ:  1400
تعداد صفحه:  536
9786006454078
دسته محصول:
مرتب سازی بر اساس

انتشارات بینش نو

 

زمان تأسیس و تاریخچه

انتشارات بینش نو در سال ۱۳۸۸ به همت جناب دکتر نیما قربانی آغاز به کار نمود. بینش نو را می توان از تخصصی ترین و حرفه ای ترین نشرهای حال حاضر ایران دانست، چراکه تمامی کتب چاپ شده در این نشر، علمی بوده و در راستای بهبود کیفیت زندگی، ارتقای سلامت روان، و شناخت بیشتر فرهنگ و اجتماع می باشد. دفتر مرکزی نشر بینش نو در خیابان پاسداران تهران واقع شده و آدرس وب سایت این نشر binesh-no.com می باشد.

 

توضیحاتی درباره مؤسس یا مؤسسین

دکتر نیما قربانی استاد دانشگاه تهران و هم چنین سوپروایزر بین المللی درمان های پویشی – تجربه ای، صاحب امتیاز و مدیر مسئول انتشارات بینش نو می باشد. او خود، نویسنده کتاب های بسیاری در حوزه روان شناسی بوده و با تأسیس انتشارات بینش نو، علاوه بر آثار خویش، آثار دیگر روان شناسان و نظریه پردازان مطرح دنیا را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

 

حوزه فعالیت

حوزه فعالیت انتشارات بینش نو به دو بخش کتب تخصصی و کتب عمومی تقسیم می شود. آثار تخصصی منتشر شده در این نشر، از مهم ترین منابع برای روان شناسان و روان درمانگران به شمار می رود. در بلبشوی روان شناسی زرد و غیرعلمی، کتاب های عمومی چاپ شده در نشر بینش نو که همگی پایه علمی داشته و از نگاه چندین متخصص عبور کرده و به چاپ رسیده اند، بی شک بهترین انتخاب برای علاقه مندان به حساب می روند. کتاب های عمومی این نشر، با زبانی روان نوشته شده و مخاطب را آهسته آهسته با انسان و ساختار ذهن و روان اش آشنا می کنند. به علاوه کتب دیگری در حوزه جامعه شناسی و ادبیات نیز در انتشارات بینش نو چاپ شده اند.

 

تعداد کتاب های چاپ شده

تاکنون حدود سی کتاب در انتشارات بینش نو به چاپ رسیده و در حدود شش کتاب نیز در دست چاپ می باشد.

 

مهم ترین کتاب های چاپ شده

کتاب های دکتر نیما قربانی که از منابع اصلی یادگیری روان درمانی پویشی محسوب می شوند، تقریباً همگی در انتشارات بینش نو به چاپ رسیده اند. به علاوه بسیاری از آثار غیرفارسی این نشر توسط متخصصینی همچون دکتر علیرضا طهماسب، دکتر مهدی سرافراز، و دکتر فرشید مرادیان ترجمه شده اند.

یکی از مهم ترین و پرفروش ترین کتاب های انتشارات بینش نو «دروغ هایی که به خودمان می گوییم» نام دارد که توسط جان فردریکسون، یکی از مطرح ترین اساتید روان درمانی پویشی نوشته شده است و علیرضا منشی ازغندی آن را ترجمه نموده و اما پرفروش ترین کتاب نشر بینش نو «تکه هایی از یک کل منسجم» می باشد که پونه مقیمی به زیبایی هرچه تمام تر آن را به رشته تحریر درآورده و تاکنون بیش از صدبار تجدید چاپ گشته است.

 

دسته بندی های خاص کتاب

انتشارات بینش نو در حوزه هر کدام از این دسته بندی ها، آثاری منتشر نموده:

ارتباط درمانی، روانکاوی، روان درمانی پویشی، بهوشیاری و …

بیشتر