logo
برچسب ها:
نحوه دریافت کد ایثارگری سپاه و ارتش برای ثبت نام در کنکور سراسری
0

نحوه دریافت «کد ایثارگری سپاه» و «کد ایثارگری ارتش» برای ثبت نام در کنکور سراسری 1400

نحوه دریافت «کد ایثارگری سپاه» برای ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۰

متقاضیان استفاده از سهمیه ایثارگران 5 درصدی کنکور سراسری می بایست زمان تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام این آزمون، کد 12 رقمی خود را در بند مربوطه وارد نمایند. آن دسته از مشمولان سهمیه ایثارگری که زیر مجموعه سپاه می باشند برای دریافت کد ایثارگری خود، می بایست به سایت isaar.ir مراجعه نمایند.

با ورود به سامانه و وارد کردن اطلاعات شخصی خودتان، در صورت دریافت پیغام "شما مجاز به استفاده از این سهمیه می باشید"، می توانید با وارد کردن کد 12 رقمی که در اختیارتان قرار گرفته، سهمیه خود را انتخاب نموده تا در صورت کسب حد نصاب لازم از تسهیلات این سهمیه برخوردار گردید.

در صورتی که پیام "تقاضای شما در حال بررسی می‌باشد" برایتان نمایش داده شد، می بایست به مدت 15 روز منتظر بمانید و در صورت مشاهده مجدد این پیغام پس از مهلت ذکر شده به بنیاد مراجعه نمایید. با دریافت کد ایثارگری تان از آن پرینت تهیه نمایید و تا پایان مراحل کنکور 1400 نزد خود نگه دارید.

https://media.chibekhoonam.net/2024/04/products-Desktop.webp

 

نحوه دریافت «کد ایثارگری ارتش» برای ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۰

آن دسته از داوطلبانی که می بایست کد ایثارگری خود را از ارتش دریافت نمایند، باید به سایت aja.ir مراجعه کرده و از بخش "کد رهگیری ایثارگران" که در منوی سمت راست تصویر قرار دارد، با توجه به وضعیت اعزام رزمنده (پایوران یا وظیفه) گزینه مناسب را انتخاب کرده و کد 12 رقمی خود را دریافت نمایند.

ایثارگران در صورتی که جزو کارکنان وظیفه هستند، می بایست حداقل 12 ماه و ایثارگرانی که جزو کارکنان پایور هستند نیز می بایست حداقل 8 ماه در مناطق عملیاتی حضور داشته باشند.

 

توجه:

داوطلبینی می توانند نسبت به دریافت کد ایثارگری اقدام نمایند که دارای کارت ایثار هستند. کد رهگیری 12 رقمی برای هر آزمون در هر سال متفاوت است. داوطلبینی که از سهمیه خود در دوره های روزانه یکبار استفاده کرده اند، دیگر حق استفاده از این سهمیه را در کنکور سراسری ندارند .

 

حتمن بخونید: شرایط ثبت نام و شرکت «متقاضیان دارای معلولیت» در کنکور سراسری 1400

حتمن بخونید: نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی

حتمن بخونید: نحوه تعیین وضعیت «کد نظام وظیفه» و مقررات آن در ثبت نام کنکور سراسری 1400

بدون دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.