logo
برچسب ها:
نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی
1

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی

یکی از مدارک لازم برای ثبت نام در کنکور سراسری 1400، کد سوابق تحصیلی می باشد. داوطلبانی که مشمول دریافت کد سوابق تحصیلی هستند، می بایست در تاریخی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد به سایت جمع آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور 1400 به نشانی dipcode.medu.ir مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات شخصی، کد سوابق تحصیلی خود را مطابق راهنمای زیر دریافت نمایند. لازم به ذکر است که قبل از اقدام به دریافت کد مذکور می بایست به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی که در زمان ثبت نام کنکور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org فعال می گردد، جهت دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی کنکور سراسری 1400 مراجعه کنید.

  1. به سایت dipcode.medu.ir مراجعه کرده و بر روی لینک مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی کلیک کنید.
  2. اطلاعات خواسته شده از جمله کد دانش آموزی (کد دانش آموزی هر داوطلب بر روی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی وی درج شده است)، کد منطقه، کد مقطع و تاریخ تولد را در بخش های تعیین شده ثبت کرده و پس از وارد نمودن کد امنیتی موجود در صفحه، کلید ورود را بفشارید.
  3. اکنون می توانید کد سوابق تحصیلی خود را مشاهده و یادداشت نمایید.

 

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 1400

توجه: در کنکور سراسری 1400 سوابق تحصیلی به صورت 30 درصد تاثیر مثبت برای داوطلبانی که نوع دیپلم و گروه آزمایشی آن ها در کنکور یکسان می باشد اعمال می گردد. در صورت وجود تفاوت میان این دو، تاثیر معدل در کنکور کمتر از 30 درصد خواهد بود.

https://media.chibekhoonam.net/2024/04/products-Desktop.webp

 

حتمن بخونید: شرایط ثبت نام و شرکت «متقاضیان دارای معلولیت» در کنکور سراسری 1400

حتمن بخونید: نحوه دریافت «کد ایثارگری سپاه» و «کد ایثارگری ارتش» برای ثبت نام در کنکور سراسری 1400

حتمن بخونید: نحوه تعیین وضعیت «کد نظام وظیفه» و مقررات آن در ثبت نام کنکور سراسری 1400

بدون دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.